Sömnlös i Hägersten

Efter att ha sovit i två timmar vaknade jag av något, några minuter senare fick jag sms av en något berusad pojkvän och efter toalettbesök och vattendrickning var jag klarvaken. Jag vände och vred på mig, fokuserade mina tankar på att sova och inte tänka, läste i min bok och gav sedan upp. Sömnen kom inte tillbaka.

Istället tittade jag på de tre kommande Greysavsnitten, kände igen mig, snörvlade lite och tre timmar senare somnade jag. Nu sitter jag här som ett kolli och undrar varför jag inte kunde sova. Dags att börja träna lite hårdare kanske, om bara halsen ville bli frisk. Den verkar aldrig bli det. Idag får jag hoppas på att kaffe kan hålla mig på benen. Kaffe och städning.


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback