Konsten att sova.

Flera gånger under natten har jag vaknat och undrat vart jag är och hur jag ska ligga. Några sekunder senare har jag upptäckt orsaken till mina störningar, Andreas ligger där bredivid mig. När man sover tillsammans varje dag är det svårt att föreställa sig hur man ska kunna sova själv. När man sedan efter några dagar vant sig vid att sova själv är det svårt att sova tillsammans.

Jag kan facineras över vilka vanemänniskor vi är, hur snabbt vi anpassar oss och hur snabbt vi vänjer oss vid nya förändrade situationer. Efter nyår är vi alltid två i sängen igen, en trevlig sak att vänja sig vid.

image523
Hästen.se

Andras kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

God morgon! Ha en skön torsdag! Kram KimJ


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback