Ingen rast och ingen ro

Den andra januari börjar Andreas på sitt nya jobb i Stockholm. Det i sig är helt fantastiskt och jäkligt kul. Men detta borde också betyda att vi den första januari ska flytta ur vår lägenhet i Borlänge. Det innebär två förråd, tre rum och nio gaderober fulla av grejer, kläder och prylar.

Mitt andra lov i mitt liv. Min andra flytt på ett lov. Suck.

Jag ska aldrig mer flytta.


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

ha ha, du kommer nog att flytta fler gånger! Jättekul att han fick jobb!!
kram

Postat av: Kalaskulla

Hello Dear! Jag hyser stooor förståelse! tack för igår!

Postat av: Sandra H

Så Andreas fick jobbet...så skoj! Förstår det där med flytten...inge skoj alls. Jag bävar själv för den dagen jag och Håkan ska flytta ur studentlyan. Hoppas du mår bra annars. Stora kramar

2007-11-20 @ 19:38:12
Postat av: emma

det blir ju toppen när det är gjort...

2007-11-20 @ 20:34:09
URL: http://emmaheden.bloggspace.se/

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback