I kärlekens tecken

Egentligen vet jag inte om jag vill gifta mig. Det baserar sig på min syn på kärleken, min synen på livet och en massa sånt tjafs. Dessutom vet jag inte hur jag skulle klara av att stå i centrum en hel dag. Jag älskar ju uppmärksamhet, men föredrar den informella.


Om jag och Andreas ska gifta oss vet jag i alla fall hur min  klänning ska se ut och vem som ska sy den, vem som ska göra inbjudningskorten och vem som ska sjunga. Jag/vi vet även vad som ska sjungas, det är bestämt sedan länge. Kärleken personifierad och vårt förhållande förkroppsligat. Japp. Lisa hon tänker som jag gör.



 
Jag behöver din famn att gömma mig i
Jag behöver din famn mot min melankoli
Jag behöver dina drömmar då mina inte räcker till
Och jag behöver all din vilja de dagar jag ingenting vill

Att bli älskad är stort, bara att älska är större


 


Andras kommentarer
Postat av: Cissi

Snubblade in här hos dig =) Vilken fin blogg du har. Duktig på att skriva!
/Cissi

Postat av: Anakin

Har du köpt en telefon? vill du kanske springa lidingöloppet?

2007-11-12 @ 21:38:01
URL: http://www.metrobloggen.se/shesastar

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback