Fotbollssnack inför matchen ikväll

Hanna säger: Vad är det för fotboll vi ska titta på idag? Jag visste inte ens att det var någon.

Jag säger: Det är tydligen Em-kval mot Spanien, men det börjar inte förrän tio. Om något av lagen i Danmark - Irland matchen vinner kan vi vara klara redan innan,  vilket av lagen som ska vinna vet jag dock inte. Jag har glömt att lyssna på hur det var. Men Zlatan är  i alla fall med.

Hanna säger: Haha, vilken koll vi har. Vi vet ingenting om fotboll längre.

Jag säger: Haha, nej eller hur. Vi kan ju se första halvlek kanske i alla fall då. Sen somnar nog jag.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

haha, det är inte lätt att hålla reda på alla sporter, ska själv låtsas mig förstå på fotboll i kväll, få se om det blir hemma eller ute på ngt hak...


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback