747

Ibland kan jag skratta åt hur sjukt olika vi är (och ibland händer det att jag gråter över det). Vi hanterar saker olika, ventilerar saker olika och förhåller oss till saker olika. Vissa saker måste bli sagda och nu är de sagda och sen är allt lite enklare. Att göra det som är bäst just nu och att skjuta annat på framtiden. Det får bli som det blir och nu är nu och nu är viktigast.  Jag och du och vi tillsammans är viktigast. Vi låter det vara så och lämnar resten åt slumpen, meningen eller ödet om vi hellre vill det. Det blir bra det här.
 
och när paniken bryter ut
ler Du svagt
och viskar till Mig Du
är värd att dö för


Jocke sätter som vanligt ord på alla känslor som finns att känna. Damn att man inte är på Annexet imorgon. Jag hade verkligen behövt det.

Andras kommentarer
Postat av: Elin

http://journaliststudent.blogg.se/1195407889_kentbiljett_sljes.html#comment

2007-11-18 @ 23:18:43

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback