Trotsig.

Jag har jobbat idag och jag ska dessutom jobba i helgen samt två dagar nästa vecka. Juni och juli är fattiga månader för studenter och inte ens jag vet när jag får pengar nästa gång, det är med andra ord bara att jobba på och se glad ut.

Det blev inte bara nytta idag, utan lite nöje i nya träningskläder också. Efter att uppsatsen är inskickad imorgon vid lunch ska jag trotsa förkylningen, sätta på mig mina nya träningskläder och gå till gymmet och pumpa. Efterlängtat.




Bild: stadium.se

Om ca tre veckor är jag behörig gymnasielärare. Det är otäckt, spännande och konstigt att tänka på.

Andras kommentarer
Postat av: erika

snyggt ella :)
Jag har inga problem alls att tänka mig dig som gymnasielärare om tre veckor!
Stor kram

Postat av: Anonym

Du är en jätte bra lärare, jag har nämligen haft dig på Haga så jag vet! Fortsätt vara som du är så kommer du bli mångas favorit lärare! Kram!

2007-05-10 @ 21:55:53
Postat av: Ella

Tack söta du snälla anonyma! Jag har älskat att vara lärare än så länge, för jag har mött så söta elever. Jag ska göra mitt bästa för att bli en bra lärare som kan inspirera eleverna. Tack!

2007-05-10 @ 22:08:16
URL: http://yrlavirla.blogg.se
Postat av: Anonym

Det kommer gå jätte bra för dig!

2007-05-11 @ 06:53:38

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback