Tio kilo lättare.

Att vara 25 år innebär inte bara att  "man inte är 20 längre". Det innebär även att det vänder nu, rent kroppsligt.

Snyggare än så här blir du aldrig.

Hemska tanke.

Jag tackar mitt 18-åriga jag för att jag fått tillbringa den senare delen av min ungdom tio kilo lättare, än den tidiga delen. Annars hade citatet ovan varit en ännu hemskare tanke. Den hemskaste tanken. Att vara överviktig är pest och pina och jag ler fortfarande för mig själv varje gång jag handlar jeans i storlek 27-28 och kläder i storlek 36.

Man är lyckligare som smal. Så är det bara.


Andras kommentarer
Postat av: emma

ja det är ju härligt att du är det. men alla kanske inte tycker som du, jag hoppas o tror att du har fel. om den stora lyckan sitter i strl på jeansen så är det illa. jag tror på mottot: du duger som du är, sen får man själv avgöra vilket ideal man vill följa.
snart ses vi, toppen. kram

2007-05-24 @ 19:20:08

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback