Till er mina kära!

Jag har haft min opponering idag. Opponering på den eventuellt sista c-uppsatsen någonsin. Grymt. Om opponeringen var så grym vet jag inte. Jag hade som vanligt mycket att säga i varje fall och förutom vissa moraliska aspekter vad gäller stigmatiseringen av en och annan person i vår uppsats, gick det nog faktiskt bra. Så kan det gå och jag vet inte vad vi ska göra åt det. Finslip väntar på måndag.

Hemma väntade Andreas med en finfin present, som jag fick välja ut själv och som jag kommer spara för alltid och alltid. Sedan kom Jessie och lämnade alldeles för fina presenter. Jag visste inte att man fick presenter när man tog examen. Mamma, Erika och jag handlade massa mat till lördagens fest och nu njuter jag av ett glas rött och lite ost. Jag blir varm i hjärtat och överlycklig. Tänk vilka underbara människor jag har här runt mig. Jag hoppas att jag kan ge tillbaka allt en dag, till er mina kära!



Från min A! Från min J!

Andras kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Hittade just din blogg och blev på så bra humör av den att jag la till dig på favoriter. Ville bara säga det, hehe. :D
Ha det bra /Stina


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback