Surfande.

Sitter på Högskolan och väntar på Carro som försovit sig. Idag ska vi korrekturläsa allt vi skrivit hittils, markera med överstrykningspenna och notera i marginalen, innan vi börjar med uppsatsens diskussion. Jag kan inte skriva ut eftersom mina kopior tog slut när jag skrev ut förra kursens slutuppgift 10 ggr (=100 sidor.) Av misstag. Jag orkar inte sitta här vid biblioteket och läsa, så jag väntar på Carro och surfar så länge. Jag önskar att vår handledare var bättre på att kommunicera med oss.


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

hej gums!
Har inte läst ikapp här men hoppas det gick bra i fredags :-) vi får höras på ett eller annat sätt *ler*
kanske kan vi få ihop det nästa vecka? en kväll för säkerhets skull, så jag inte får ändrade planer med jobb å sånt. KRAM


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback