Storm och strunt.

Det var nästintill storm när jag vaknade imorse och regnade gjorde det också. Morgonpromenaden blev därmed inställd. Istället satt jag mig och läste uppsatsen jag ska opponera på. Jessie sov här i natt och är en härlig plugginspiratör, bland mycket annat gott. Riktigt trevligt att få frukostsällskap dessutom, att jag och Andreas äter frulle ihop existerar knappast.

Nu har jag i alla fall kört ett stenhårt arm- och ryggpass på gymmet, ätit pasta och tomatsås och druckit en stor kopp kaffe. Äntligen är min kropp fit for fight efter helgen igen. Nu väntar en lång dusch, en vända på Kupolen och sedan några timmars arbete.

Andras kommentarer
Postat av: emma

får väl hoppas att stormen lugnar sig nu när jag ska ut till havs.. vad kostar sommarkort där du tränar?

2007-05-28 @ 15:29:18

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback