Sommar.

Sommar för mig är när jag kan gå morgonpromenader i bara ett linne, utan jacka eller tröja på mig. Det kunde jag i morse. Och oj, så mycket lättare allt går.

Jag ska fortsätta att  fira in sommaren genom att stå instängd på
Kupolen en hel dag. Men hursomhelst vet jag att sommaren finns där ute och väntar på mig när jag slutar och så smörjer in mig med lite brun-utan-sol så länge, för att inte komma efter i brunhestävlingen, så klart. Vad annars?

image276
Bild: Dove

Räddaren i nöden.

Andras kommentarer
Postat av: flyingkiss

kör den dova brun utan sol också..helt bra men allt försvinner när jag duschar..mindre bra..hehe

Postat av: evans

Jag ligger nog sist i brunhetstävlingen :-(

2007-05-27 @ 20:19:42
URL: http://evans.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback