Rädda våra mammor!

Det är Morsdag på söndag och även om det är äckligt kommersiellt, tycker jag att de som är värda att firas är just mammorna, för vad vore vi utan dem?

Jag tillägnade därmed dagens sex timmar i
kassan med att försöka bidra till en bättre värld för världens mammor. Genom att be varje person som handlade Runda upp från 199 kr eller 298kr till en jämn hundring har jag nu, tillsammans med de rara kunderna som betalade, säkert fått ihop till ett antal Starta -upp- igen kökskit, filtar och matpaket till världens mammor. Ett enkelt sätt att se hur det lilla blir det stora.

Till min egen mamma hittade jag också en liten present. Egentligen skulle hon vara värd den allra största av presenter. Men nu får hon en liten i alla fall och jag får komma på middag!

image274 image275
Bild: Röda Korset + min egen bild på min egen mamma.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Tack för idag vännen!
Jag hittade lite morsdagspresenter till slut.
Ta helgen som det kommer så blir det nog bra på jobbet. Ser fram emot att ses, sen på "våra" lediga dagar!
KRAM1

Postat av: Sandra

Du var verkligen otroligt ambitiös i runda upp-kampanjen idag! Toppen! Tack för sällskapet i kassan! Vi ses imorrn!

2007-05-25 @ 23:44:45
URL: http://swilla.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback