Orka!

Andreas ligger på soffan och läser om Lisbeth. Jag sitter vid datorn och söker jobb. Tidigare idag har vi tjafsat om allt och inget. Orsak: två hungriga, trötta människor. Jag försöker motivera mig till att gå på stepintervallpasset Det brukar aldrig vara tråkigt att träna. Idag känns det som att det är det. Kanske ska jag träna något annat istället. Eller ligga på soffan och äta godis idag igen. Nej det ska jag inte. Det är träna jag ska göra. Hoppa upp och ner och lyfta tunga vikter. Japp.


image279

Jag lånade bilden
härifrån.

Håret blev helt okej, men tog ett tag att fixa.

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

fick tag på Lisbeth på läsesalongen i onsdags för en vecka sen, läser o läser. Håller med dig; beroendeframkallande, fantastisk o vad ska man säga "sista lsäsning" om denna kvinna med så tuff uppväxt asberger, men så kärleksfullt beskriven av mikael. sett Darling på bio i kväll , om snällhet o Östermalmsbratsen skitbra. hälsa Andy. mysig helg på v-hälla. tacka fan (förlåt) för ni båda är trötta med dig som dubbeljobbande(arbetande o studerande) kvinna . finns inget bättre än när det vänder / kram sov gott ses på lördag

2007-05-30 @ 23:53:42
Postat av: evans

Vad kul med step up! Jag är instruktör i det, men har tagit paus under våren. Igår kväll kom ispirationen tillbaka :-)


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback