Nyshoppat.

Jag gick till Kupolen för att fika med Marlene, inte för att shoppa. En sjal var det enda jag behövde, men det är icke att förglömma att shopping inte bara är ett behov, utan även ett intresse. När Andreas köper crosshjälm, fiskegrejer eller snowboardhandskar, köper jag kläder. Jag kom hem från kupolen med:


Och som tur var hittade jag en grön sjal på Gina också. Efter shoppingturen tillsammans med Marlene beställde jag och Andreas sushi, båda för trötta av shopping för att orka laga mat. Gå till stan för att hämta maten orkade vi dock göra.

Jag tror jag har hittat en ny shoppingkompis i Marlene. Vi shoppar bra tillsammans och lämnar inte stället tomhänt.


Andras kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart att shoppa ibland. Det är en sån skön känsla att ge sig själv något nytt ibland. Ha en trevlig helg! Kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback