Mitt drömboende.

Jag surfade just in på det perfekta boendet för mig/oss. Men informationen man kan få om livsstilen i området, säger kanske att det är läge att vänta ett visst antal år.  De som bor i området är nämligen:

Typ: H27 Villa och barn
                                    
                                    Utmärkande drag                                     
  • Medelålders                                     
  • Högutbildade                                     
  • Gifta par med hemmaboende barn                                     
  • Höga inkomster                                     
  • Villaförort Storstad/Medelstor stad                                     
  • Samhällsintresserade                                     
  • Traditionalistiska individualister                                     
Men om jag forstätter att låtsas att jag är höginkomstagande och inte alls dyr i drift kanske jag kan få gå på visningen i alla fall. Kolla in hur människorna som bor i din trappuppgång är på
denna sida. (För er information är det inte en regelrätt villa jag vill flytta till och barn är inte något jag tänker skaffa mig på många år. Så ni vet det.)


Andras kommentarer
Postat av: emma

vaddå??? vi är ju jätterika du o jag...säg inge annat ; )

Postat av: Niklas Eriksson

Ok...-De lyckades då få nästan alla fel på mig!
Annars bor jag väl i fel område (Soltorget för er Borlängebor)

Typ: D13 Pension och tradition
Utmärkande drag
Pensionärer
Yrkesutbildade
Änka/Änkling eller Frånskild
Låg- och medelinkomsttagare
Hyresrätt i små- och medelstora städer
Morgon- och kvällsstidningsläsande
Traditionalist och kollektivist
/Mvh Niklas

2007-05-01 @ 20:55:23
URL: http://www.eriksson.org.uk

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback