Keso och kaffe.

Jag har gått en morgonpromenad inklusive en minihandling på Ica Maxi, skrivit uppsats med Carro och är nu hemma igen för att äta min gröna, goda kesolasagne. Städa, städa, städa skriker lägenheten. Jag svarar att solen skiner och att jag inte orkar. VI får se sen då.



I eftermiddag ska jag dricka kaffe med Marlene. Det är så otroligt skönt att träffa sådana som är i samma livssituation som en själv, som förstår examentagandet och jobbsökandets dilemma. Eller, oavsett livssituation är det skönt att få umgås med folk som gör samma sak, skulle jag tro. Dessutom är hon en riktigt skön tjej också. Annars skulle jag aldrig dricka kaffe med henne!

Andras kommentarer
Postat av: kim

åhh hungrig jag belv nu :P


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback