Kärleken objektifierad.

Jag har spenderat en dag på högskolan, men även hunnit fika i solen hos en vän. Det är på sommaren man önskar man hade ett hus. Jag har även ätit en stor ägg och kaviarmacka och druckit kaffe i solen med min Andy, men jag har inte hunnit träffa Jessie. Jag hade velat hinna träffa henne. Men ibland blir det inte som man planerat.

Jag har fått fräknar på näsan, ett svar av vår handledare, ännu en referens att ange i CV:et och lite saker att fundera på. Nu ska jag cykla iväg till gymmet, träffa Madde, träna lite stepup och sedan sjunka ner i soffan för att få veckans dos av Meredith och McDreamy. Kärleken objektifiierad. ( Men jag måste erkänna att även Izzy är en stor kandidat till att bli min favoritkaratär.)

Andras kommentarer
Postat av: syster

jag saknar dig oxå. kommer nog hem en sväng i helgen. Puss


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback