Kärlek vid första ögonkastet!

Och nu väntar tre timmar med Johnny Depp, Orlando Bloom och de andra piraterna. Jag kan fortfarande idag ta mig tillbaka till min bänk på Mellanstadiet, tapetserad med Johnny Depp, och killarna sjungandes i bakgrunden:

Johnny Depp, han är knäpp.

Kanske var det sämsta rimmet någonsin. Jag förstod heller aldrig vad meningen var med sången, om jag skulle bli ledsen och arg eller så. Antagligen blev jag det i alla fall. Och jag kan i och för sig hålla med om att han verkar vara mer än lite knäpp, men det ska man vara. Tre timmars njutning väntar, med en av de första kärlekarna i mitt liv.

image278
 Depp, som han såg ut på den gamla goda Gillberttiden!

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

kram kram


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback