Jag är en gammal tant!

Jag är en person som behöver mycket tid på morgonen. Jag behöver inte mycket tid till att fixa i ordning mig och välja kläder, utan till att läsa tidningen, kolla mailen och dricka kaffe. Jag måste få vakna i mitt tempo och jag måste få ha tid åt mig själv.  För att  jag inte ska behöva gå upp i gryningen förbereder jag det mesta kvällen innan.



Förbereder kaffebryggaren...



...väljer ut och hänger fram kläder...



... och packar min väska.

Ändå är jag nästan alltid ute i sista minuten. Kanske är jag redan nu som en överbeskyddande mamma som måste ha kontroll över allt. Vuxenpoängstesten  Legally Blond hänvisade till visade i varje fall att  jag beter mig som att jag är över 37 år gammal!

Andras kommentarer
Postat av: evans

Vad skönt att ändå kunna ta det lite lugnt på mornarna. Jag kör värsta racet, trots förberedelse kvällen innan.

Postat av: Lekne

asså men hallå. Du är polare med en 51 åring! det du!
KRAM *asg*

2007-05-08 @ 20:48:55
URL: http://lekne.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback