Ingen schlagertjej direkt

Nej, någon schalgertjej kommer jag nog aldrig bli. Och nu är jag mer avskräckt än någonsin. Dålig musik, tröttsam röstning och allmänt långtråkigt. Inte ens Ark lyckades med att vara så bra som de egentligen är och det enda som fick mig att le var det franska bidrgets energiurladdning. Det enda jag kan hoppas på är att detta på något sätt kan vara till fördel för de homosexuella. Annars vet jag inte vem detta kan göra lycklig.



Bild: Aftonbladet.


Men jag hade en trevlig kväll i trevlig sällskap, trots att vinet var lite för surt för min stackars mage. Det måste ha varit något fel på det...  

Andras kommentarer
Postat av: erika

nej, det var ingen höjdare. trist. stackars din lilla mage. Ha en bra dag sis. Puss

Postat av: evans

Fy, vad besviken jag blev igår! Tråkigt när länderna kompisröstar på varandra :-(

2007-05-13 @ 14:38:03
URL: http://evans.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback