Gynning, vin och intervaller.

Det var Carolina Gynning som först lockade mig till skratt imorse. Vilken härlig människa hon verkar vara. Så motsägelsefull och så härligt spontan. I like. Uppsatsen är nu inskickad och vi kan inget mer göra. Inte än. Handledaren och examinatorn måste säga sitt först och låta oss lägga upp den, men det gör de.

Full av energi från uppsatsen, Carolina och de nya träningskläderna tränade jag ett stenhårt gympass och sprang sedan intervaller på löpbandet i 25 minuter. Intervaller får mig att tänka på alla de försäsongsfotbollsträningar som jag har tillbringat mitt liv med. Och om jag inte gillade dem då, så saknar jag dem nu. Härdan efter är det intervaller som gäller. Jag gillar att springa fort.



Bild; Stadium

Ida och Marlene vänar snart på S1. Vi ska afterworka, dricka vin och tjejsnacka. Trevlig sysselsättning i trevligt sällskap. Kan en fredags eftermiddag bli bättre? Inte enligt mig.

Andras kommentarer
Postat av: Rebecka

träning är mys :)

Postat av: Victoria

duktigt att springa :) borde faktiskt ta mig i kragen och börja göra det jag me.

2007-05-11 @ 16:14:29
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: syster

trevlig fredag. skönt att ni är klara. good work. Puss

2007-05-11 @ 16:42:33
URL: http://www.erikaalm.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback