Favvolinnet!

Det finns dyra, fina träningslinnen som andas obeskrivligt bra och är riktigt snygga. Och så finns det Nikes Racer backtank, som sitter skönt, inte åker upp i magen och funkar i alla färger. Dessutom är de billiga. Jag köpte mig ett nytt när jag jobbade igår. Mitt gamla svarta hade blivit urtvättat.  Vad gäller träningsbyxor är jag dock beroende av att de andas bättre än bäst...


image277

Ikväll kommer linnet sitta som jutet på Spinningen. Men först väntar arbete och opponeringsförberedelse med Carro. Syster kommer hem idag. Ingen är lyckligare än jag, förutom möjligtvis Anders och kanske mamma då. Men jag är i alla fall tokglad!

Andras kommentarer
Postat av: erika

haha :) jag är oxå tokglad över att få komma hem till dig! Tokglad! Detta kommer bli en bra sommar ella! Stor kram till dig!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback