Farligt gott.

Vi slappar idag, Andy och jag. Tömmer hårddisken på onödig film och musik, läser om Carina Berg i senaste numret av Elle, som förövrigt  verkar vara en häftig kvinna, och småäter av en misslyckad kladdkaka. Jag gjorde den för länge sedan, men frös in den i förhoppning om att den skulle stelna. Det gjorde den inte. Eftersom Johanna kommer snart tog jag fram den. Hon ska få hjälpa oss att äta av den, helst på tallrik med sked.




Andras kommentarer
Postat av: Alma

Miljoner Tack för alla dina svar på mina funderingar! Jag hoppas det går bra om jag skriver något litete till dig om jag känner mig nnere för jag tyckte om ditt sätt att skriva på. JAg förståd liksom och även om du inte är tvilling känns det som om du förstår mig iaf !KRAAM

Postat av: mellis

den såg kladdig och god ut :) Hoppas johanna ville slafsa i sig med dig. kram kram

2007-05-14 @ 17:48:53
URL: http://www.erikaalm.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback