En sur en.

Jag har skrivit uppsats sedan klockan åtta imorse, med ett lite uppehåll för spinning och core. Vår handledare meddelade att vi var en rejäl korrläsning ifrån en tidig examination och eftersom jag gärna tar ett tidigt sommarlov är det bara att ligga i. Mitt humör idag har dock inte varit det bästa. Pollen bryter mig i stycken och gör mig trött, svullen och grining.

    Damn this Pollen
, som Andy ständigt påpekar.

Marit kom som en solstråle på Spinningen och gjorde min dag. Eftersom uppsatsskrivandet går i rasande tempo är jag ledig lite nästa vecka och kan passa på att hinna umgås lite med henne och lilla Max. Underbart. Det är med andra ord inte tid för vila. Inte än.



Nästa vecka är det  även dags för kusinträff i allas våras sommarparadis; VInterhälla, i Mörkö Skärgård. Vid farmors 80-årsfest förra sommaren såg det ut som ovan. Tyvärr är datumet 17 Maj och norsken i familjen uteblir. Förfärligt synd, rent ut sagt!

Andras kommentarer
Postat av: erika

en sån tur att jag kommer till vinterhälla i år iaf, tillsammans med dig :) Kram på dig!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback