Da vinci-koden är inget för mig.

Jag har inte läst Da Vincikoden. Jag började en gång, men fick panik och slutade. Det är någonting med mig och populära fenomen; är jag inte först så får det vara. Dessutom gillade jag inte sättet boken var skriven på, har jag för mig i alla fall.Nu ska jag snart åka till Paris och borde nog läsa boken inför trippen till Louvren, för att uppskatta det  på samma sätt som syster och alla andra några år efter Da Vincikodens realise. Joanna says;

"Det var så underbart att få se henne igen." , angående mötet med Mona-Lisa.

Jag skrattar rakt ut.

Men hon har säkert rätt, jag har bara missat poängen. Jag måste nog se filmen.

Min underbara syster vad jag saknar henne. Ingen är som hon. Det är faktiskt säkert.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Se filmen! Den är bra och lättare att ta sig igenom än boken :-)
Efter vår davincidiskussion för något år sedan har jag faktiskt både sett filmen och läst boken. Eftersom du skall till Paris - se filmen.
KRAM kram!

Postat av: Sandra

Jag gillade verkligen boken! Kunde inte lägga den ifrån mig så den var snabbläst. Filmen däremot var jag inte alls lika förtjust i. Berodde antagligen en hel del på att jag läst boken innan... Blir ju aldrig riktigt samma sak.

2007-05-14 @ 13:35:11
URL: http://swilla.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback