Big day comming!

Det är en stor dag imorgon, kanske är det just imorgon som jag blir en äkta vuxen och kanske är det så att jag verkligen gillar det. Jag och Andreas ska nämligen och titta på ett kedjehus! Ett sött litet kedjehus vid Lugnets hoppbackar i Falun. Kanske är det den perfekta kombinationen av våra viljor och kanske är det dags att ta ett gemensamt beslut. Alla dessa kansken hoppas jag att magkänslan ger svar på imorgon. Tills dess ska jag drömma om vårt lilla liv i det lilla huset! Sov så gott!



Bilder: hemnet.se





Andras kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Låter trevligt! Kom bara ihåg att göra en grundlig besiktning innan ni skriver på nåt...
Lycka till med husköpet!

/Mvh Niklas

Postat av: Ella

Niklas: Japp. Blir det aktuellt så ska vi göra det. Tack för påminnelsen i alla fall!

2007-05-15 @ 08:51:50
URL: http://yrlavirla.blogg.se
Postat av: emma

oj, baby.coolt. det var alldeles för länge sen vi hann prata. har missat mycket. men snart kommer jag hem så vi kan ta igen allt. lycka till. kram

2007-05-15 @ 12:49:03
URL: http://sweetdream.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback