Beach 2007?

Jag har egentligen aldrig haft något mål med min träning. Inget mer mål än att må bra och hålla kroppen i trim. Istället har jag mest tränat för att det är en vardagsrutin och en god vana. För det mesta är det roligt också. Det senaste året har jag i alla fall börjat se tydliga resultat, musklerna börjar bli mer tydliga, mitt flås är bättre och jag är tyngre utan att vara större, tror jag. Det gör att jag längtar efter ett mål.

Beach 2007 är inget för mig
. Jag badar kanske tre gånger per år och förstår inte varför jag ska stressa upp mig inför det. Men att vara fräsch på sommaren när man visar lite mer hud är alltid trevligt. Det jag önskar mig är ett resultatmål. Att springa milen på 45 min någon gång i mitt liv hade varit trevligt, men astman är inte min vän. Jag får fundera vidare på det här så länge. Eller så får jag nöja mig med att träna för att ha muskler, en bra kondis och en bra hälsa. Inte så illa det heller.

Imorgon är det ett konvent på
stället där jag tränar. En heldag fullspäckade med annorlunda träningspass. För min del ser dagen ut som följer:

10.00 Forza. En ny klass där man använder svärd som redskap.
11.00 Afrikansk dans.
12.00 Lunch
13.15-14.45 Karneval. 20 minuter av varje Les Mills Pass. Allt från Body Pump till Body Jam.



Jag är superladdad! Ikväll laddar jag med hembakad pizza och kanske lite godis. För det är jag såklart värd!

Andras kommentarer
Postat av: jojo

du är så flink! bäst du njuter av dendär hawaii med extra räkor ordentligt. tack btw

2007-05-04 @ 20:12:37

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback