Äcklig symbolik.

Man kan inte göra mer än sitt bästa. Ibland är det lika mycket värt att kämpa väl och ha roligt så länge det går. Syster skruvar isär hennes och Eriks dubbelsäng. Mina tårar faller av äckling symbolik medan Sahara Hotnights sjunger:

We are safe but I cant stop wondring, if this is it who`s fooling who.

Jag ska göra mitt bästa, kämpa och vara lyhörd. My love is ment to be. Det måste vara så, låt det vara så. Men ibland är den största kärleken att gå vidare. Jag finns här som en mjuk, tjock madrass sålänge, så fallet blir lite mjukare denna gång. Annars vetti tusan!


Andras kommentarer
Postat av: erika

Ni är menade för varandra, så är det.
Älskade, älskade syster!

Postat av: joanna

tack. bara en skiva som ekar här nu. går jag ut blir jag förresten utelåst. tack

2007-05-03 @ 11:11:22
Postat av: Lekne

Du borde bli poet!

2007-05-03 @ 12:24:24
URL: http://lekne.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback