Vill ha...

Jag vill ha jackan som Cecilia har på sig i Fredagsbilagan,men när jag ringer runt verkar den inte finnas någonstans. Dumt. Jag får leta i Stockholm nästa vecka och hoppas på det bästa. Annars hittar jag nog en annan jacka där. Men synd, den här är precis vad jag letade efter. Dessutom är den nog inte särskilt dyr.

Äntligen fredag. En fredag jag längtat efter. Länge. Min sista dag på praktiken är över, jag har varit på mitt obligatoriska Lunchpumppass och ätit både lunch och god kladdkaka till efterrätt. För att fira. Om några timmar ska jag på afterwork och ha det trevligt med flickorna.

Lönen bränner i fickan och jag känner ett behov av att handla, köpa, shoppa. Vi får se om jag hinner det.



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback