Vem är vi?

Efter morgonens spinningpass väntade en lunch och eftermiddag med älskade syster som kom direkt från tåget hem till mig/oss. ( Jag har lite problem med det där oss:et. Kommer någon verkligen hem till "oss" när det bara är jag som är hemma och det bara är mig de ska hälsa på..? Jag måste fundera vidare på det där. Min kära sambo A föredrar "oss" och jag med egentligen, det är ju vi ju, så jag försöker att använda det ordet...) Meningen var att vi skulle plugga, syster och jag, men det blev mest kaffedrickande, flams och konstiga gymnastikövningar, ala hälsopedagogerna.

Nu har hon lämnat mig för kvällen. Men vi ses redan imorgon igen, då med lillan som sällskap. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi alla hamnar i samma stad så småning om. Det här duger inte.



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback