Systar

En långhelg med systrarna har passerat. Jag känner mig lite helare. Lite mer tillfredsställd. Jag har starka systrar som klarar mycket, som får stå ut med mycket och tillsammans klarar vi allt. Det är en skön känsla. Vi har varandra om så hela världen skulle vara emot oss.

Idag väntar en heldag med skrivande på min slutuppgift. Solen skiner ute så jag passade på att ta en tidig morgonpromenad för att hinna få ta del av den. Gårdagens spinning gjorde sig tyvärr påmind i mina ben, så njutningen uteblev till viss del. Hade varit lättare om jag hade haft systrarna att promenera med.

 

Andras kommentarer
Postat av: erika

Föralltid tillsammans!
Den som inte ser att ni två är de allra bästa är idioter och får skylla sig själv om vad de går miste om! Jag tänker aldrig leva mitt liv utan er vid min sida. Älskar dig!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback