Söndagsmorgon

Tilde de Paula verkar vara sjuk idag och inget blir som det brukar. Läste förresten i Expressens fredagsbilaga att hon dejtar Runar. Låt det inte vara sant, hela min bild av henne förstörs och faller samman.



Jag var fortfarande mätt av den underbara Holidaydippen J serverade till morötterna igår, när jag vaknade i morse. Den stod närmast mig och försvann fort ner i min mage. Det fanns mycket mer som kunde slinka ner tillsammans med vinet också. En tallrik fjällfil med honung och musli senare vill min kropp ha motion. Mycket motion.

Snart väntar i alla fall en skidtur, alternativt långpromenad, med systrarna, trallandes på "worrying kind". Kanske vann rätt låt denna gång.


Vakna nu systrar.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback