"Se upp för dårarna"

Det var länge sedan jag såg en sådan bra film som den jag just sett. Jag har skrattat, gråtit och facinerats över de  språkliga nyanserna, de underbara rollfigurerna och de duktiga skådespelarna. Se upp för dårarna var över all förväntan och ännu bättre än man kan tro när man ser trailen. Och det vill inte säga lite.

Tack för detta, Helena Bergström.

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå se den! Speciellt när du tyckte att den var så bra! Önskar att du var med oss i helgen, men vi ses förhoppningsvis snart :) KRAM KRAM

Postat av: Anonym

så mysig helg du tycks haft ändå. du saknades oss massor längtar mucho efter min big sis. leende guldbruna ögon nu, king ju :D big love de oslo

2007-03-05 @ 20:25:33

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback