Sådan mor, sådan dotter...

Jag vaknade tidigt av att solen kikade in mellan gardinerna. Läste något kapitel ur Stieg Larssons andra bok, lagade lite god söndagsfrukost som vi åt framför Nyhetsmorgon Söndag och nu sitter jag och filar på slutuppgiften som ska presenteras imorgon.

I eftermiddag ska nog jag och mamma hälsa på mina morföräldrar, de allra bästa i sitt slag. Det får bli en promenad dit för att hinna njuta av solen. Knappt en timme tar det, vilket är helt perfekt. Dessutom kan man vara fullständigt säker på att det serveras kaffe med något gott till när man anländer. Suveräna, är vad de är!

Kalaskulla har börjat uppdatera sin blogg igen. Det var verkligen på tiden och jag är överlycklig!

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback