På ont och gott

Solen skiner ute och för någon sekund vågar man hoppas på att det gått och blivit vår. Förutom morgonens promenad var min lilla utelåsning, i samband med tvättandet i trappuppgången bredvid, min enda stund i solen idag. Då njöt jag inte, utan var mest arg för att jag blev tvungen att vänta 20 minuter i någon kombination av myskläder, träningskläder och med A´s skejtskor på fötterna. Jag vågade inte ens gå till någon av de grannar jag kände för att låna telefonen utan väntade snällt utanför  till A kom hem från träningen. Jag är nog lite fåfäng trots allt.

Våren innebär tyvärr även allergi. Jag har ringt till läkaren och fått påfyllning på mediciner idag, så nu ska jag traska bort till Apoteket och ruinera mig. Duktigt flicka, som fixar medicin utan mammas tjat. Men så länge solen skiner lovar jag att inte gnälla. I varje fall inte över vädret.

Pauluns nya moderna bröd var förresten riktigt gott. Jag har bara provsmakat lite än, men ser fram emot att äta det efter träningen ikväll. Allt enligt föreskrift på förpackningen!


Andras kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar våren =) Men jobbigt för dig med allergier!!
Hoppas du haft en toppen dag!Kramis

Postat av: erika

Stackars syster, du med din allergi. men bra att du tar tag i det på egen hand :)
Hade så mysigt ikväll. KRAM KRAM

2007-03-14 @ 17:15:52
URL: http://www.erikaalm.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback