Malta reunion.

Av en slump surfade jag på en platsannons där de sökte ungdomsledare till språkresor på Malta. Jag knåpade genast ihop en ansökan, för vem kan vara bättre lämpad än jag? Utbildad gymnasielärare, gedigen erfarenhet av landet och uteställerna och förfärligt trevlig. Tja, vem vet? Jag ska ringa imorgon och kolla om tjänsterna är tillsatta eller om jag har en chans.

 Apropå Malta så håller Annika som bäst på att ordna en Maltareunion, en kryssning verkar det bli. För oss som orkar ta oss i kragen vill säga, för man är inte 20 länge, som då, när det begav sig. Jag undrar vem av oss som skulle orka festa fyra dagar i veckan, i fyra månader idag. Inte jag i alla fall.

 


Andras kommentarer
Postat av: Lekne

Lycka till!!!!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback