Long time.

Vi hade det mysigt på Afterworken igår, jag, J och min klasskompis M. Riktigt trevligt och riktigt mycket vin. Sådant som man borde göra oftare. Jag hade tänkt gå ut och springa i morse,  men vinet hade satt sina spår och jag hoppas på att orka iväg efter jobbet istället.

Ikväll ska jag och A ut och äta. Lite för att vi vill och lite för att fira att det var fyra år sedan vi träffades på onsdag. Fyra år, en hel evighet. Ändå förundras jag fortfarande över att det är saker vi ännu inte vet om varandra, samtidigt som jag njuter över att slumpen gjorde att jag för fyra år sedan träffade den kille jag vill leva resten av mitt liv med. Tack, du som bestämmer.



Jag tror det var farfar som fick mig att träffa Dig.


Andras kommentarer
Postat av: erika

Åh! Jag hoppas innerligt att det ska vara ni två föralltid. får nästan en tår i ögat över glädjen att min syster har fått vad hon är värd.
Kärlek!


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback