Lite vardagslyx

Att fastna i vardagslunken är lätt och ibland märker man att man kört fast i samma gamla vanor. Det är då det är dags att bryta mönstret och hitta på något skoj. Sagt och gjort. Ikväll blir det bio och i samband med mitt rekryteringsmöte i Stockholm passar jag och A på att fira att det var fyra år sedan vi träffades genom att gå på Wallmans för att underhållna och njuta av god mat. För det är vi värda.



Jag har varit fruktansvärt godissugen hela dagen idag, vilket jag alltid blir när jag sovit för lite. Tröttheten producerar ett sug efter kolhydrater. Nu längtar jag tills bion då jag äntligen kan köpa mig en stor påse att frossa i.

Andras kommentarer
Postat av: erika

så söta ni er! det gör ni alldeles rätt i. i helgen ses vi. Yeah :) Puss på dig

Postat av: emma

Jag vill också gå på Wallmans!! Lyckos er!!!!!!!!!!! Ha så mysigt och lycka till på mötet.Kram

2007-03-09 @ 06:56:01

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback