kvalitet?

Solen skiner ute och jag har vår känslor. Tyvärr har jag knappt hunnit vara ute idag, men snart ska jag i alla fall traska iväg till gymmet. Det är mycket att tänka på just nu, vilket gör mig lite psykiskt stressad, fast jag kanske inte behöver. Ikväll kommer systrarna hit och kanske även kära mamma. Vi ska mysa tillsammans med fruktsallad och sista avsnittet av Leende guldbruna ögon, som jag hoppas inte har gått någon obemärkt förbi.

Det är mycket annat bra på tv ikväll också. Men mest vill jag umgås och ta tillfället i akt. Kvalitetstid tror jag att det kallas. Det är mycket som har med kvalitet att göra just nu, men för det mesta känns det som att jag producera kvantitet. Det är inte alls bra.

Andras kommentarer
Postat av: hh

ja nu är det äntligen vår!!! blev premiär för vårjackan idag, gött!
äntligen får man gå ut o leta vårskor för att entra den nu torra och härligt dammiga asfalten!
miss u!

2007-03-12 @ 18:02:13

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback