Kung i baren?

Min nya upptäckt är att mina allra flesta idéer kläcks under en lång och het dusch. Kanske är det för att jag då får tid för att reflektera utan att samtidigt stressa med annat. Nästa vecka ska jag på föreläsning om lärmetoder, jag tror att det går ut på att vissa lär sig bäst med musik i bakgrunden, andra medan de rör på sig och kanske är det så att jag lär mig bäst när jag duschar. Lite udda ska man ju vara.

Det är löningsdag imorgon. Vanligtvis gör det att jag känner mig som "kung i baren", i mitt nya liv med kommande återbetalningskuld till CSN känner jag mer en stigande panikkänsla över allt som jag vill att mina pengar ska räcka till. Den kommande månaden innehåller både Påsk med dess utgångar, en Stockholmstripp och förhoppningsvis inköp av en ny vårjacka. Dessutom har jag hört att Topshop ska öppna i nya lokaler på Drottningsgatan, något som bara måste besökas.

Men det är bara att prioritera, som mamma brukar sig, och nog överlever jag alltid...

Andras kommentarer
Postat av: joanna

oj så tjeck din sida har blivit. du kläcker ju alltid massa goda ideer och jag duschar aldrig med dej :D

2007-03-22 @ 22:35:03

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback