Klantella.

Sitter i skolan och förbereder mig inför muntlig redovisning och inlämning av kursens slutuppgift. Jag försöker skriva ut, men det går inte. I frustration märker jag sedan att jag skrivit ut en tidigare upplaga av slutuppgiften tio gånger vilket inte är mindre än 100 sidor, Minus på utskriftskontot. Jag fyller surt på det med mina busspengar och inser att jag i eftermiddag måste gå ner till stan för att ta bussen. Varken högskolan eller busschauffören tar kort. Förstår inte varför inte alla tar kort. Tvinga mig inte att ha kontanter, de tar bara slut innan de hinner användas för vad de är till för. Eller så är det min klantighet som ger dålig karma. Vem vet.

Svåger fyller år idag. Äntligen är vi nästan lika gamla igen. Jag ser fram emot tårtan.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback