Inte utan mitt kaffe.

Skolan är snål. Hela dagen har vi lärarstudenter varit på vår fadderskola och suttit i konferenser och på föreläsningar. Skolan har inte bjudit på ett dugg: inte lunch, inte en smörgås, inte en bulle och inte ens kaffe. Det har vi fått betala själva. Dåligt värre. Särskilt då våra handledare sitter i rummet bredvid och njuter av stora kanelbullar med pistage i. Den enda trösten är att föreläsningarna varit toppen bra och både gett mig nya insikter och nya lärdomar, vilket självklart är det viktigaste. Men bristen på kaffe och bullar drar ner helhetsintrycket, med råge till och med. Skolan är snål, särskilt mot studenter. Så är det bara.



Inte utan mitt kaffe.

Andras kommentarer
Postat av: Lekne

håller med, på fadderskolan får man ju dåligt samvete om man inte kommer med 1/2 kilo efter en 10 veckorsperiod. Men idag var en bra dag. Vi fick kaffe, macka OCH frukt. Det har varit en mycket givande dag och jag ser fram emot en fika nästa vecka. kram kram.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback