Impulsivt handlande

Att storhandla är som sagt en av mina favorithobbies, tyvärr är jag och A ganska lata och handlar mer på impuls än efter lista. Efter att betalat en chocksumma märker vi ändå alltid att vi glömt en hel massa. Idag glömdes havregryn och mjölk bort, det finns roligare saker att lägga på minnet..

Jag försöker ändå hitta några nya recept varje vecka som är både nyttiga och goda, denna vecka fick det bli en
Paella och en Kycklingrätt. Verkar vara helt okej vardagsrätter. Matlagning är tråkigt när det går på rutin och i alla fall lite roligare när man anstränger sig. Idag ska jag dock laga färsk tomatpasta med bland annat fetaost, kalkon. och purjolök Inte lika nytänkande kanske, men fetaost går alltid hem hos oss.

Andras kommentarer
Postat av: erika

mums. kycklingrätten verkar jättegod.
Puss på dig sötnos

Postat av: joanna

paella! :D är jag bjuden. mums mums!

2007-03-22 @ 22:39:47

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback