Försöka duger?

Jag vet inte om jag tycker att man ska inse sina begränsningar, men vissa saker kanske det är bättre att överlåta till andra. Min blogg är inte vad den borde vara, men försöka duger kanske och nu låter jag den vara ett tag.  Min käre vän H däremot är en hejare på att måla och designa och äntligen har även branschens höjdare märkt detta. Heja H, ingen är så bra som du!

Jag längtar som en tok till påsken, inte för att det är påsk utan för att det signalerar avslut och början i år. Kursen avslutas, systrarna kommer hem, vännerna kommer hem, det blir fest och förhoppningsvis är det vår ute. Examensarbetet är det nog dock full fart med då. Jag kan inte hålla mig längre. Ta mig dit! 


(Som en liten trevlig slump fick därmed min blogg gå i påskens färg.)

image93


I morgon är det Internationella Kvinnodagen. Vad gör man då? Bär klänning och är extra stolt och kvinnlig eller jeans och extra manlig?

Andras kommentarer
Postat av: erika

söt blogg ella :) jag gillar den, du kan du! bättre än lillasys iaf :) KRAM


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback