Förkväll

Jag är en av dem som inte följde Big Brother det år då Carolina Gynning var med. Därav har jag känt mig lite förvirrad och bortkommen när det talas om henne. Genom Förkväll och ett repotage på Nyhetsmorgon Söndag har jag nu förstått vilken kvinna hon är. Hon har skinn på näsan, hon är snygg och hon är flummig och smart på samma gång. Det är härligt med sådana människor och jag tror att de behövs i den enkelspåriga media vi har idag.

Jag hinner sällan se på Förkväll men när jag gör det njuter jag av en lättsam underhållning, samtidigt som jag äter min middag och skrattar åt deras skämt. Jag önskar TV4 lät dem fortsätta, inte minst då det säkert finns många som jag, som hinner se ibland. Men bara ibland. Tyvärr bidrar vi inte till några höga tittar siffror. Idag hann jag se lite grann, efter städningen var avklarad och korvstroganoffen var lagad. Trevligt middagssällskap då A inte är hemma.



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback