Du är vad du äter

Amerikanska forskare har fastslagit att Atkins och deras syskon metod GI är det effektivaste sättet att gå ner i vikt. Egentligen kan jag egentligen inte förstå vad grejen är med alla dessa metoder som Hollywoodstjärnorna och många med dem håller på med. Allt handlar väl ändå om hur mycket man äter i förhållande till vad du gör av med. Innehållet i det du stoppar i dig handlar mer om hur du blir att må fysiskt, valet mellan en chokladkaka eller en portion mat borde inte vara så svårt. Men vad vet jag.



Efter kvällens Bodypump pass väntar i alla fall en stor portion torskgryta för mig. Jag hungrar ihjäl!

Andras kommentarer
Postat av: L

hej vännen! Hur går det med plugg, uppsats, jobb o praktik? Är du på skolan ngt? Saknar dig.... Om inte annat får vi väl se till att gå ut o ta en öl eller nåt?


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback