Det var då det...

Lyssnar på en gammal skiva med blandad hiphop. Året måste vara 1994 och låtarna Califonia love, Jump around, Hit them high och den underbara låten Paparazzi. Bland annat. Nostalgi, minnen och partystämning. Hiphopen när den var som bäst helt enkelt. Det är bara att konstatera, jag börjar bli gammal. Hiphopen och solen gör mig laddad inför kvällens klassfest med mina nya söta klasskompisar. Härligt att äntligen ha en bra klass.

Testen av de
nya GB-glassarna fortsätter. När solen lyser och Torsångscafé öppnar sin uteservering är det bara att passa på att njuta. Tyvärr smakade Magnum Equador lite för mycket kaffe, men det är alltid gott med glass. Nu ska jag göra mig redo för att bege mig till Ida genom att digga extra mycket hiphop.

Thank God it´s friday!



Hittade en jacka förresten, men vet inte om jag är helnöjd. Det var inte precis vad jag önskat, men det enda som fanns kvar. Dumt.



Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback