Det sociala

Trots att jag jobbar fredag till söndag har hunnit med att ha en social helg. I fredags morse fick jag och E äntligen ihop våra scheman och stegade ut i en gemmensam morgonpromenad klockan sju. Efter en lång arbetsdag kom sedan L, som är hemma över helgen, och åt tacos med mig. Ikväll ska jag ha biodate med A och ser fram emot en trevlig kväll och en trevlig bioupplevelse.

Det tråkiga är att jag knappt hinner se min A i helgen, som jobbar natt, och att jag inte heller kan sällskapa mina systrar och svågrar i Oslo. Men så är det och man får vara glad över det man får.

Ikväll går även Marie Lindholm på repeat i min dator och jag facineras över hur bra hennes låt är, däremot är den långt ifrån en schlager. Men det kallas kanske för Melodifestival nu för tiden..?


Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback