Det rullar på

Så rullar dagarna på med praktik, högskolestudier, jobbsökande och träning i en enda stor röra. Mitt första möte med verkligheten innebär ett rekryteringsmöte på en innerstadsfriskola i Stockholm om några veckor. Spännande att se hur många som sökt och vilka det är jag konkurrerar med. Det enda jag vet är att det är många.

Melodifestivalen står  för underhållningen i helgen och söta J har bjudit hem oss till henne och D för att kika på det hela. Jag  laddar redan nu genom att lyssna på en del av lördagens startfält. Det är ovanligt många bra låtar i år.

Andras kommentarer
Postat av: jjojo

ojoojojo. rekryteringsmöte i sthlm. låter väldigt kul. saknar dej mucho ella. ska försöka ringa imorogn. big love bejbi

2007-03-06 @ 20:20:06
Postat av: emma

ja!!!! stockholm låter bra......

2007-03-08 @ 06:48:22

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback